blää

huh, har fortfarande ont precis överallt. Det här är inte okej alltså, haha! Nej men skitsamma, orkar inte bry mig längre. Idag så har jag iaf inte gjort ett skit, gick förbi mamma en stund i morse bara. Men nu är jag hemma hos pappa igen och ska städa mitt rum och packa mina kläder. För ska till mamma ikväll igen. Har ingen mobil för tillfället heller eftersom jag glömde min laddare hemma hos mickis innan vi drog till Ösmo, och min mobil dog idag. Livet kan va förjävligt ibland alltså. Nej nu ska jag ta mig ett glas cola och tycka lite mer synd om mig själv haha! skål

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort