ångest

fyfan säger jag bara. Jag ska fan inte dricka igen. Igår va väl kul till en början. Jag, mikaela, jossan, emma och lina käkade först middag hos Mikaela, sen så drog vi till ösmo på nån "fest". Vi dansa och hade väl kul liksom. Men sen så blev vi alla lite för fulla tror ja. Fick sova hos en kille med Mikaela. Vaknade upp imorse i Ösmo med blåmärken på hela kroppen, på kinden liksom.. Vet inte vad som hänt. Hela kroppen ömmade, så jag ringde pappa och bad han hämta mig. Har en snäll pappa! Men nu så känns det här förjävligt. Har ont och känner mig så jävla äcklig, men kommer inte ens ihåg vad som hände igår på slutet. Eller ja, lite såklart.. Ångest!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort