ajaj

Hum, gick inte till skolan imorse. Hade så jävla ont i huvudet, och så somnade jag inte förs halv 5 imorse, så behövde sova lite längre än till sju kände jag! Men Mikaela kom till mig vid typ 9 och störde mig iaf, haha. Så det blev iallafall så att jag gick till skolan till min sista lektion. Som ändå bara var i 10 min. Men men, så det kan bli. Nu sitter jag hemma igen, och har så himla ont i käken, eller mer bakom käken och hela vägen upp till tinningen. Fattar verkligen inte vad jag har gjort. Har aldrig haft ont där förut liksom, det är ett ganska konstigt ställe att ha ont på. Funderar lite på att ta mig nått att käka, men kan inte ens tugga normalt utan att hela huvudet sprängs, och om jag ska försöka mig på att käka mat, då kommer jag bara få spel för att det inte funkar. Får helt enkelt dricka mina jävla drickjogurtar, bantarN.

Dom är så jävla goda också!


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort