inga ledsna miner inte

Hejsan svejsan i hallon stugan.
Nej jag skoja bara, så glad är jag inte.
Vad gör jag? Svar - Ingenting, som vanligt antar jag. Hamnar alltid här på kvällarna, med "här" menar jag ju självklart här vid datorn. Bloggen är ju inte direkt väl-uppdaterad. Men lite då och så slänger jag ändå in ett litet inlägg bara för att det är så skönt att skriva lite och för att jag inte ska glömma bort er liksom. Jag är annars ganska duktig på att glömma bort saker och att påbörja saker men aldrig slutföra dom. Se bara hur det gick med "dag 1- om mig" och den där skiten. Det är så typiskt mig. Ni ska se mitt rum just nu, fick för mig att jag skulle göra om det lite. Började rensa på hyllorna och skit och var jätte taggad på att få lite nytt och ett fräshare rum. Nu står det bara påsar med saker som jag ska slänga, har jag gjort det tro? Näää, självklart inte. Hur svårt är det att gå ner till soprummet ca 20 meter? Inte svårt alls, men grejen är att det blev inge roligt längre att hålla på. Jag måste alltid ha "roligt", måste vara motiverad, om ni förstår. Visst att få ett nytt och fint rum borde motivera tillräckligt, men nej, vill man få mig att göra något så måste man sätta en morot framför näsan på mig, typ. Som ett häst. Måste locka mig själv med saker typ, haha det här kommer låta som om jag är världens lataste människa, men det är jag väl inte. Hoppas jag? Men när det gäller stora projekt så tröttnar jag alldeles för lätt, se bara hur det gick med skolan? Ack Ack, hur ska detta gå, tänker ni nu? Jag kan ju alltid bli strippa på en billig klubb i stan? Men nej kanske inte, drar och fixar tuttarna i något billigt trash land först bara. Sen jävlar ska era männ smyga ut från era 7 ungar och erat tråkiga svensson liv och kolla på mig på stången. AjAJ känns som det här inlägget kommer svida. Varför inte hälla lite mer salt i mina egna sår och säga att jag vet att jag är en nolla som hoppat av skolan. Men jävlar vad jag inte är avunsjuka på er för fem öre. Vem fan bryr sig om jag inte går ut samtidigt som mina jämnåriga vänner, inte bryr jag mig iaf. Och det är det som räknas, hoppas jag. Men i denna svåra värld så spelar det inte längre någon roll vad man själv tycker, det som spelar roll är vad andra tycker. Men jag visar er mina nymålade röda naglar och säger fuck you. Stick ut eller göm dig i allas förväntningar. Ligg inte där och vela, då sabbar du det hela.


Men innan ni brusar upp er och springer vidare till första bästa med stora öron, så skojar jag om att jag ska bli en strippa. Hora tjänar nog mer?

Kommentarer
Anonym

Så jävla skööön du är

2011-12-22 @ 05:59:47
Hemsida/blogg: http://mikaelaes.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort