Juldagen

Oppaoppa. Idag är det Juldagen, och planen var egentligen att åka in till tumba och festa med emelie och lite gammla vänner. Men jag har legat uppe hela natten och hostat upp mina lungor. Så jag stannar nog hemma ändå.. Lite tråkigt faktiskt, har inte träffat dom på mer än 1år så såg fram emot det lite. Men får se till att åka in dit någon annan dag bara, har ju liksom inte så mycket att göra om dagarna ändå, haha!
Hoppas ni hade en bra Julafton igår och så iallafall. Min var väl helt okej, kunde varit bättre om jag hade varit frisk och piggare. Men alla julklappar är jag super nöjd med, verkligen! :)
image description

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort