dag 6

Dag 6 - Mitt turdatum. Jag har inget direkt turdatum. Men nu när jag tänkte lite runt det så kom jag på ett speciellt datum som jag tycker om. 20 Maj, vet inte direkt varför men det har alltid varit en "glad" dag. Kan bero på att en av min första riktigt vän Emelie fyller år då också, men det har även hänt andra roliga saker på den 20 Maj. Annars så tycker jag om 20de varje månad egentligen. Känner typ 4 st som fyller år 20'nde och när man fick barnbidraget så var det alltid den 20'nde. Blev även tillsammans med en kille den 20'nde för några år sedan. Haha!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort