Dag 04 & 05

Dag 4 - Mitt favorit godis. Haha, blir ju inte riktig något långt inlägg om min favorit godis. Men kan ju berätta att jag älskar zoo klubbor, det är nog det bästa som finns. Inte för jag äter det så ofta, men när jag väl gör det så Mmmmhm! En gång var jag så sugen på det så jag gick och köpte en hel stor godispåse med sånna, kanske 50 st..
Dag 5 - Vad är kärlek? Bra fråga faktiskt. För mig så har kärlek alltid varit ganska komplicerat. Men det beror nog mer på att jag kan vara en ganska komplicerad person. Vet inte riktigt vad jag håller på med och vad jag egentligen vill. Men kärlek är en av det finaste saker som finns, men kan samtidigt vara väldigt jobbigt. Jag kan väl inte sitta och säga att jag vet allt om kärlek liksom, jag är trots allt bara 16 år. Och många säger så mycket saker om kärlek, men jag tror inte att man(jag) verkligen förstår vad det är. Kan väl säga att just nu mår jag ganska bra på den fronten, men som sagt, det kan vara jobbigt också.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort