är det kväller?

ligger i sängen och leker med mobilen, kan verkligen inte sova, men fråga mig inte varför. har inget bra svar till det. tankarna snurrar som vanligt iväg när man bara ligger och stirrar i taket. man undrar om man valt rätt, om det är värt det, plötsligt märker man att man är inne på något helt annat och man har drömmit sig iväg till typ andra sidan jorden. jag brukar komma på mig själv tänka på ett spel på mammas mobil som jag älskar, haha, alltså jag ser banan framför mig och tänker på hur jag ska göra, när jag ska hoppa osv. det känns lite halv sjukt faktiskt.. men nu ska jag fortsätta att göra ingenting, tänkte liksom bara att ni sakna mig lite.. haha! 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort