Valborg

Yepyep. Idag är det valborg. Och ja, eftersom man är en sån himla fjortis så ska jag självklart dricka. Ska dricka så mycket så jag inte ens kan stå upp, kommer spy som en 10åring som hällt i sig en flaska vodka. Kommer ha sex med vem som helst som ser Ok ut. OK för att vara full, så egentligen jätte ful. Ska inte komma ihåg ett P-i-s-s imorgon. Och ska vakna i någon annans säng, eller möjligtvis utomhus/mariaungdom. Det är planerna för ikväll!!
Eller kanske inte riktigt va?
Egentligen så kanske vi ska göra mer i stil med: Grilla hos Emma med tjejerna, dricka lite vin och mysa i solen ni vet. Sen dra vidare på någon fest kanske, dricka lite vin och dansa lite. Tror jag klarar mig ganska bra ifrån random sex och sova utomhus faktiskt. Visst att valborg är det klasiska "supasönder" dagen. Men det betyder inte att hemska saker händer. Man kan dricka och ha kul utan att saker ska hända. Tror faktiskt inte denna kväll kommer bli så mycket värre än alla andra helger när jag och Mickis är i farten. Dom blir alltid galna och lite utflippade, men sååå kul vi har!

Kommentarer
Anonym

tolvåring, tror inte att du är något. Svär att du gjorde fjortisfylla på hög nivå och knulla en skarrig kille. eu

2011-05-02 @ 18:34:06
MICKIIIISWWWWW

HAHAHAHAHAH hanna gud vad denna anonyma person måste veta massor om ditt liv, tja stalker?

Sätter 100spänn på att du som kommentera är skarrig och ÖNSKAR du kunde bli fjortisfull varje helg men du är för fattig, uuuuh bränd :/

2011-05-03 @ 14:42:36
Hemsida/blogg: http://mikaelaes.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort