uppe med tuppen!

Hallojsan
Igår vart det lite fest för min och mikkis del. Egentligen var det planerat att åka till björsta på någon fest där. Men eftersom jag och mikkis är så jävla lata så sket vi i det och drog på en lokalfest på svedviks. De var väl lite torrt och så i början men sen så jävlar. Tjejerna dansa väl typ hela tiden. Kanske därför jag har så himla ont i kroppen. Kom hem vid 4 någonting, och en jääääätte snäll kille följde med mig ändå hem.

Hahaha, han skulle hoppa över staketet, på sidan där, men fastnar med benen och gör faceplant rakt i backen!

Träffa Emil igår också haha, ser skit full ut på bilden, fast så farligt var det faktiskt inte :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort