soligt

På något bättre humör idag faktiskt. Men de blev bara så igår, de var så mycket som hände på en och samma kväll som ni kanske inte behöver veta, ehehe..
Jag kom till Mikki vid 2 något och vi kolla lite på film och skulle mysa i solen, men sen så kom lilla Rebeccisen och vandaliserade, haha. Så kvällen började inte precis så vi hade tänkt oss. Men så mitt i allt så möter jag och mikki Emma och Jossan så vi var med dom resten av kvällen, tur att dom kom och gjorde våran kväll micket trevligare. Men sen när alla var påväg hem så ville Emelie att jag skulle komma ner på nixta, fråga mig inte varför. Men dom hade satt upp ett tält där och skulle sova. I April?? Plus att alla var jätte jätte fulla, så undrade verkligen hur det skulle gå haha..
Nu sitter jag iaf i min säng och funderar på fall det är dags att gå upp och börja packa och fixa iordning mig. Låter som en ganska bra ide faktiskt.

Godmorgon :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort