fyfaaaan

Vakna för typ en halvtimme sen och trodde att klockan var typ 10, men neeej. Är så jävla bakis, fyfan alltså, kom hem halv 8 på morgonen idag, sviiiiin full fortfarande, råka göra ett videoinlägg också, så idag får jag skämmas lite.. Jaja, bryr mig inte så mycket faktiskt, för igår hade jag kul! Vi började kvällen hemma hos Emelie, sen gick vi till sushi baren och käkade, och sen vidare hem till Peter, där vi förade lite, jag och emelie drog till Ösmo klockan typ 10, hem till en kille, sen kom robin och dom och vi drog till han och badade bubbelpool, de va söööft.. jag emelie rayen och hallin tog kvart över 7 tåget hem. Då mådde ju jag bra, de såg ju ni..

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort