Varför är det söndag, när det egentligen borde va fredag

Idag har jag inte gjort ett jävla piss. Så grymt skönt. Becca slagga här igår så vi har bara tagit det lugnt hela dagen tills hon åkte nu för en stund sen. Jag ska packa och städa mitt rum. För idag ska jag back to mommi. Och till mitt nya fina rum, som mamma har jobbat massor med. Förutom det, så måste jag bara säga. Det är skola imorgon! wtf. har inte ens tänkt på skolan i 3 veckors tid. Och så  imorgon bara börjar den igen helt plötsligt. Fast på något litet sätt så kommer det faktiskt bli skönt att få tillbaka lite rutiner och skit. Fast det vet jag att jag kommer ångra att jag sa efter imorgon.. haha. Skolan är väl Ok, ibland. Men det är skitsamma. Dit måste jag, och dit ska jag. Sova tidigt ikväll också måste jag! Behöver värkligen sova ut, och vill komma i tid första dagen iaf. Det känns som ett bra mål.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort