Utmattad

Ja, nu har jag och jonte bott med varandra i en vecka.. Det börjar märkas lite lätt hur mycket vi går varandra på nerverna hela tiden. Haha, jag känner hur irriterad han blir på mig ibland när jag hela tiden har något att säga om allt. Och jag börjar också bli lite lätt irriterad. Visst har det varit en för jävla mysig vecka. Men jag tror varken jag eller Jonte är riktigt redo med det här sambolivet. Nu tycker jag faktiskt att de ska bli skönt att bara så komma hem och vara helt själv, ska bli riktigt skönt. Även fast jag älskar Jonte av hela mitt hjärta, så är det rätt pain in the as att spendera varenda sekund med denna person. Så tänkte faktiskt rymma lite från honom nu på kvällen. Behöver komma ut och träffa mina vänner, och prata massa med dom, UTAN jonte. Jag tror han känner precis likadant för mig just nu. Haha, tror inte att jag har varit den snällaste sambon faktiskt. Men det har inte han heller varit så det jämnar ut sig. Att skriva det på min blogg, kanske inte är det smartaste stället. Om jag inte vill att ni ska veta allt om mitt privatliv. Men det känns som om jag inte haft någon kontakt alls med någon annan människa som jag kunnat prata ut om allt med, så behöver bara någonstans att säga precis allt jag känner och tycker. Det är därför jag älskar att ha en blogg ibland, som man bara kan släppa bomben på. Tack och hej!


Den man älskar agar man.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort