Upp och ner eller ner och upp?

Yup. Har varit och träffat chricke en stund nu på kvällen. Pratat massor om allt. Känndes skönt att kunna prata med någon annan lite. Men nu är jag iaf hemma hos Jonte igen, ska strax lägga mig i soffan med honom och kolla på någon film, som han redan börjat kolla på. Dock så kommer han snart decka, för när jag kom hem nyss, så låg han redan och sov i soffan. Jaja, ska försöka hålla honom vaken lite iaf.. Hehe. Det är ju trots allt våran sista kväll tilsammans här. För imorgon innan kl 13 måste vi vara ute. Kommer bli en stressig dag imorgon alltså.. Vi ska städa massa här, och packa i alla mina grejor. Hoppas på att jag får lite hjälp med att bära hem allt. Har en stor jävla bag helt fullproppad, och en stor handväska fullproppad. Och pappa är inte hemma så han kunde inte komma och hämta mig. Stackars jag måste konka det hem. Men om Jonte är på bra humör och lite snäll så hjälper han nog mig.. Men nu ska jag byta ämne helt och hållet.
Vad är det som händer med alla? haha, på bara en vecka så känns det som om hela nynäs har vänts upp och ned. Eller ja, min kompis krets iaf. Alla mår dåligt, det är så mycket bråk hit och dit. Känns som det är bara jag som inte är upp och ned än. Hoppas de inte händer heller. Hatar när ens nära mår dåligt, man kan inte riktigt vara lycklig då. När man vet att många personen som man älskar grymt mycket, mår kasst. Usch, hoppas det beror på detta jävla höst depp, och att de går över snart.
Nej, nu ska jag sluta tänka på tråkiga saker som händer, det är ju hur mycket bra saker som helst som händer också! :)


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort