snögubbe

imorse när jag vaknade så hade jag verkligen ingen lust alls att gå till skolan. De känndes bara såjävla meningslöst och jobbigt. Heldre ligger man ju hemma i en skön varm säng istället för att gå upp 7 på morgonen och frysa som en liten gris. Har heller inte fattat grejen med vinter. Det ändra som vintern gör är att få alla på värsta jävla tråkiga depp humöret. Ryck upp er vafan. Nynäs är nog fan den tråkigaste vinterstaden som finns. Det är synd för sommaren här är för jävla härlig alltså, trist att de blir som om alla går i ide här nere i lilla Nynäs.. Nej fan, det skulle ju inte precis sitta fel med lite sol, bad och värme. Men man kan ju alltid bada i feta isvak om man skulle vilja det. Eller bosätta sig i 3 st fjällisar för att få lite värme. Jag själv hatar kyla och allt som hör till, men det bästa som finns är snö. haha, alltså att kolla på snön. Det ser så himla fint ut på något sätt. Fast den åsikten ändras direkt när jag sätter min fot i den kalla blöta snön. YUP

Kommentarer
jennifer

Vill du få en chans till att bli kvällens blogg hos mig? klicka dig då in på www.jenniferforsmarks.blogg.se!

2010-11-08 @ 17:00:11
Hemsida/blogg: http://jenniferforsmarks.blogg.se/
moscoo

vad med och tävla om att bli veckans blogg på

www.moscoo.blogg.se

Tävlingen avslutas på fredag

Goodluck

2010-11-08 @ 22:28:27
Hemsida/blogg: http://moscoo.blogg.se/
m&m

HATAR att gå upp tidigt!

2010-11-08 @ 23:32:50
Hemsida/blogg: http://mmmkay.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort