kort om min korta Lördag

Sitter hemma hos emelie och kollar på lite film, rätt så mysigt faktiskt. Har sovit bort hela jävla dagen idag asså, haha! Somnade vid 3 igår och vaknade vid 19.00 idag. Kul i. Så kännde att jag inte riktigt orkade med en galen kväll, så idag kör vi lugnt. Blir nog kvar här ett tag också, sen ska jag be mamma eller Jonte komma och möta mig när jag ska hem, hatar att gå själv på kvällarna. Haha på senaste tiden har jag blivit jätta pussy, rädd för typ allt. Men nu tycker Emmelie att jag är osocial mot henne, så ska sätta mig vid henne och pussa lite på henne och fortsätta kolla på denna roliga film.. Haha, råkade välja en film som jag sett typ 30 gånger, senast igår. Så det är lite små långtråkigt att kunna exakt varje replik i hela filmen.. (y)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort