kaos

Jajaja. Här sitter jag och säger till mig själv just nu. Har suttit här med bloggen ett bra tag nu, vill ju liksom inte att den ska se ut såhär, såklart! Men jag kommer varken orka eller kunna fixa en design som jag möjligtvis skulle kunna bli nöjd med. Med mina höga krav på allt.. Det är så tråkigt att läsa en blogg som ser tråkig ut, ju! Jaja, just för tillfället ska jag faktiskt ge upp, orkar inte att om jag skulle fortsätta försöka fixa designen så skulle jag bara bli arg och gaalet frustrerad.. Jag känner mig själv allt för bra alltså.. Nej skitsamma nu. Btw, min älskade mamma fyller år i morgon. Det ända den lilla jäveln har tjatat om är att hon vill ha en plattång i present. "hanna?! Du vet en sån där som gör håret platt, sådär som du har?.. Du vet. Jag vill ha en sån, för jag vill också va snygg! - Mamma en plattång? " Jag sa ju det?". Min mamma är precis som jag i sättet.. Eller är det jag som är som henne?


Herregud.. Ursäkta att jag ser helt förstörd ut.. Haha!


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort