Flyttat hemifrån.. typ

jaha.. Har inte skrivit på hela veckan, för jag bor hemma hos min pojkvän, Jonte. Bara han och jag i hans föräldras lägenhet, för dom är utomlands. Det är sjukt skönt att bo själv, laga mat, städa, allt själv. Ingen jobbig mamma eller pappa som tjatar på en. Bara min älskling och jag. Därför har jag mest bara njutit av honom och vår härliga lyxlägenhet, så har inte haft någon lust med att sitta vid datorn massa och blogga. Men tänkte ändå bara uppdatera lite granne, så ni vet att jag ändå inte har glömt bort bloggen.. igen... Haha. Men nu ska jag fortsätta och göra ingenting.. Härligt!! Tyvär så har Jonte en stationär data som man inte kan sätta in minneskortet i. Så ni får massa bilder när jag flyttat hem igen.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort